پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261917
نابودي غدّه سرطاني اسرائيل اولويت اول جهان اسلام است
تاریخ انتشار : 1402/07/29
نمایش : 793
امام جمعه فارسان گفت: مبارزه با غده چرکين سرطاني اسرائيل هيچ‌گاه يک مسئله عربي و يک مسئله محدود منطقه‌اي نبوده و از همان آغاز يک مسئله و چالش تمدني به شمار مي‌رفته است، ولي اکنون بيش از هر زمان ديگر مبارزات ملت مظلوم دربند فلسطين در يک سطح تمدني ظاهرشده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام ملک پور در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر فارسان گفت: خودم و همه‌ي شما نمازگزاران محترم را به رعايت و تقويت و تسديد تقواي الهي دعوت مي‌کنم. متقين هم به اخلاق خود رسيدگي مي‌کنند و هم مواظب حال ديگران هستند. اميرالمؤمنين عليه‌السلام در حکمت ۲۴۹ از حکم نهج‌البلاغه فرمودند: کميل به خانواده خود دستور بده تا در اوقات روز در پى کسب اخلاق پسنديده و شب در پى حاجت خفتگان باشند. سوگند به آن‌که شنوايى او همه آوازها را فراگير است، هيچ‌کسي نيست که دلى را شاد سازد مگر اين‌که خداوند به‌جاي آن شادى، به او لطف و مهربانى مرحمت مى‏کند.
 
وي افزود: پس هرگاه دچار اندوهى شود، آن لطف، همچون آب در سرازيرى به سمت آن غم و اندوه جارى شود تا آن را زايل سازد، چنان‌که شتر بيگانه را دور مى‏سازند؛ يعني سرعت دور کردن. همين‌جا عرض کنم فلسطين مظلوم و غزه مقاوم، نيازمند کمک‌هاي مردم انقلابي‌ام القراء جهان اسلام است. امروز در کنار جهاد لساني و شرکت در راهپيمايي و تظاهرات حمايت از مظلومان فلسطيني، حمايت مالي و نقدي نيز لازم است. جمعيت هلال‌احمر آمادگى دريافت کمک‌ها را دارد. خدا تقوا را در ما زياد کند.
 
امام‌جمعه فارسان حرکت عزت‌آفرين محور مقاومت اشاره داشت و بيان داشت: اما در مورد اين حرکت عزت‌آفرين و دشمن نابود کنِ محور مقاومت با طوفاني که برپا کردند حرکت بزرگ و بي‌سابقه‌اي که آبروي رژيم سفاک را برد و به تعبير رهبر معظم انقلاب، جوري اين‌ها بدبخت شدند که قابل جبران نيست و لو از روي ناچاري افراد بي‌شمار ديگري را بکشند، هيبتي براي آنان درست نمي‌شود
 
وي اظهار داشت: خداي تعالي در ۲۱ آيه از آيات شريف قرآن کريم تذکر مي‌دهد با نگاه کردن به عملکرد و عاقبت ديگران، عبرت بگيريد و بيشترين داستاني که از انبياء الهي و قومشان مطرح فرموده قوم يهود عنود لجوج است که بسيار عبرت‌آموز است. قوم يهود در طول تاريخ انحرافات فراوانِ اخلاقي و اعتقادي و رفتاري و سياسي و اجتماعي داشته‌اند، از افراد عادي تا احبار و دانشمندانشان. دائماً گرفتار خواري ذلت و آوارگي و نابودي بودند
 
حجت‌الاسلام ملک پور عنوان داشت: رويدادهاي دو هفته اخير غزه به‌ويژه حادثه بسيار تلخ و تکان‌دهنده بيمارستان صحنه نمايش تکراري سرشت اخلاق ستيز ستم‌محور تمدن قسي القلب غرب است که نژادپرستان بدسرشت ناپاک صهيونيسم بيش از هفت دهه است آن را نمايندگي مي‌کنند.
 
 وي تصريح کرد: سرزمين‌هاي اشغالي آخرين قطعه از سرزمين‌هاي اسلامي است که عده‌اي خون‌ريز وحشي نادان پست به نمايندگي از نظام استعماري آن را در دست دارند و حماسه خون و شهادت جبهه مقاومت در غزه در شمار آخرين و کارسازترين سيلي‌هايي است که بر چهره کريه چندش‌آور استعمار و نظام سلطه فرود مي‌آيد. همان‌گونه که استعمار باوجود همه فجايع و نسل‌کشي‌هاي آشکار و نهان و غارت‌گري‌هاي بي‌پايان سرانجام با پاهاي شکسته از سرزمين‌هاي اسلامي بيرون رانده شد، سرنوشت محتوم اين نژادپرستان حرامزاده نيز همين است.
 
وي افزود: مبارزه با غده چرکين سرطاني اسرائيل هيچ‌گاه يک مسئله عربي و يک مسئله محدود منطقه‌اي نبوده و از همان آغاز يک مسئله و چالش تمدني به شمار مي‌رفته است، ولي اکنون بيش از هر زمان ديگر مبارزات ملت مظلوم دربند فلسطين در يک سطح تمدني ظاهرشده است و همان‌طور که شکست مفتضحانه اسرائيل در جنگ سي‌وسه روزه يک پيروزي تمدني نه‌فقط براي جنبش حزب‌الله بلکه براي همه جهان اسلام بود، مقاومت کم‌نظير غرورآفرين و پربهاي مردم غزه نيز يک پيروزي بزرگ ديگر را رقم‌زده است.
 
وي اظهار داشت: حماسه حماس و قوام مقاومت ديگر تنها يک حرکت و پيروزي نظامي گروهي اندک در گوشه‌اي از جهان نيست، يک حرکت عمومي همه‌جانبه است که باوجود همه رخوت و خيانت حکمرانان کشورهاي اسلامي وجدان بشر دهه سوم قرن بيستم ميلادي را هدف گرفته و همگان را جز آنان که خود را به خواب‌زده‌اند، بيدار کرده است
الان اين وظيفه بر دوش همه‌کساني که به وجدان انساني خود پايبندند، همه‌کساني که درکي از نبردهاي تمدني دارند، همه‌کساني که از پيشينه ننگين و جوهره ناکارآمد تمدن غرب آگاهي دارند، همه‌کساني که مراحل بيداري و خيز تمدني امت اسلامي را درک مي‌کنند، همه‌کساني که به پاکي مهر مي‌ورزند و از ناپاکي دوري مي‌جويند سنگيني مي‌کند که به روشنگري بپردازند.
 
وي بيان داشت: اکنون شرايطي نيست که به بهانه سودجويي عده‌اي افراطي که افق نگاهشان دست يافتن به صندلي‌هاي قدرت کوچک و بزرگ در اين نظام است سکوت کرد، اکنون نبايد آن‌ها که همه‌چيز از مقدسات ديني گرفته تا خون شهيدان تا آرمان‌هاي فلسطين براي آن‌ها چيزي جز ابزار انتقام‌جويي و سکوي پرش به سکوي دنيايي بالاتري نيست، نخبگان دردمند و رهبران مياني انديشمند جامعه را به دام سکوت بکشانند. اکنون بايد به نداي فطرت انساني لبيک گفت
 
مردم شهر فارسان پس از آيين عبادي سياسي نماز جمعه، در حمايت از مردم مظلوم و انتفاضه مردم فلسطين و ابراز انزجار از جنايات صهيونيست‌ها در غزه راهپيمايي کردند.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html